Top | RSS | Admin
スポンサーサイト  | スポンサー広告
------------------------------------------------------------
【--/--/-- --:--】   | Top↑






Thank you Mom / Good Charlotte  | MUSIC


俺はここに座ってまだ若かったときの事を振り返っている。
思い出はまだ鮮やかで、お皿が音を立てるのを聞いている。
貴方は一階にいて、歌を口ずさんでいる
俺たちはいつも貴方をちゃかして笑ったね
貴方はいつも私に誠実だった。


俺たちは、ありがとうを言うよ
いつもいつもありがとうって言うよ
貴方が思いつかないくらい
表現しきれないぐらいにね
愛してる
いつも愛してる
この言葉を言わないなんてありえない
貴方は永遠に美しい


貴方は俺のママ
貴方は俺のパパ
この世でただ一つの真実が貴方
辛い時にだってね、貴方はいつも側にいてくれた
大丈夫、なんとかなるって。 男になる事を教えてくれた。
人としての行いを理解させてくれた
神を愛する事を教えてくれた
貴方は全ての人が本当の事を知っていとは限らないと教えてくれた。

俺たちは、ありがとうを言うよ
いつもいつもありがとうって言うよ
貴方が思いつかないくらい
表現しきれないぐらいにね
愛してる
いつも愛してる
この言葉を言わないなんてありえない
貴方は永遠に生きる、いつまでも



Happy Mothers day!
Thank you Mom / Good Charlotte

I'm sitting here, I'm thinking back to a time when I was young,
My memory is clear as day, I'm listening to the dishes clink,
You were downstairs; you would sing songs of praise,
And all the times we laughed with you,
And all the times that you stayed true to us,
Now we say, I said, I thank you,
I'll always thank you,
More than you could know,
Than I could ever show,
And I love you, I'll always love you,
There's nothing I won't do to say these words to you,
That you're beautiful forever,
You were my mom,
You were my dad,
The only thing I ever had was you, It's true,
And even when the times got hard you were there,
To let us know that we'd get through, you showed me how to be a man,
You taught me how to understand the things people do,
You showed me how to love my God,
You taught me that not everyone knows the truth,
And I thank you,
I'll always thank you,
More than you could know,
Than I could ever show,
And I love you, I'll always love you,
There's nothing I won't do to say these words to you,
That you will live forever, always
スポンサーサイト
------------------------------------------------------------

テーマ=洋楽 - ジャンル=音楽

【2012/05/14 14:02】   トラックバック(0) | コメント(0) | Top↑






<<メキシカンはドラマティック?1 | Top | ヴィダルサッスーン最後のインタヴュー>>
コメント
コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する

トラックバック
トラックバックURL
http://coolcuts.blog6.fc2.com/tb.php/2185-d6f16437
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
| Top |
