Top | RSS | Admin
スポンサーサイト  | スポンサー広告
------------------------------------------------------------
【--/--/-- --:--】   | Top↑






Thank You Mom by Good charlotte  | MUSIC



それではひとつ母の日にちなんだ歌を一曲

 『Thank you mom』  Good Charlotte の曲です。
Thank You Mom by Good charlotte

個々に座って僕がまだ若かった頃の事を考えている
僕の思い出はまるであのときのように鮮明で
お皿がぶつかり合って鳴るのを聞いている
貴方は一階にいて、歌のフレーズを口ずさむ
貴方と笑った日々
貴方が私たちと本心で向き合った日々に
僕たちは今ありがとうと言おう
いつもいつもありがとうって言おう
貴方が想像できないくらい沢山
これまで見せた事が無いくらい
その他に貴方に言いたい言葉が見つからないから
そして、愛してると言おう。 いつもいつも愛してるって
その他に貴方に言いたい言葉がみつからないから
貴方は永遠に美しい
だって貴方は僕の母だから
だって貴方は僕の父だから
僕がただ一つ手に入れたもの
それは貴方です。そしてそれこそが真実
つらいときも貴方はそばにいて
男らしく振る舞う事を教えてくれた。だから乗り越えられた。
貴方は私を一人前の大人へ育ててくれた
そして神を愛する術を教えてくれた
全ての人が真実を知っている訳では無い事も教えてくれた
そして、ありがとう。
いつもいつもその気持ちを胸に抱き
貴方が想像つかないくらい
僕が今まで見せた事が無いくらい
愛してます いつも、いつまでも愛しています
他に貴方に言いたい事は何も見当たりません
貴方は永遠に僕の中で生き続けるでしょう

Thank You Mom by Good charlotte

I'm sitting here, I'm thinking back to a time when I was young,
My memory is clear as day, I'm listening to the dishes clink,
You were downstairs; you would sing songs of praise,
And all the times we laughed with you,
And all the times that you stayed true to us,
Now we say, I said, I thank you,
I'll always thank you,
More than you could know,
Than I could ever show,
And I love you, I'll always love you,
There's nothing I won't do to say these words to you,
That you're beautiful forever,
You were my mom,
You were my dad,
The only thing I ever had was you, It's true,
And even when the times got hard you were there,
To let us know that we'd get through, you showed me how to be a man,
You taught me how to understand the things people do,
You showed me how to love my God,
You taught me that not everyone knows the truth,
And I thank you,
I'll always thank you,
More than you could know,
Than I could ever show,
And I love you, I'll always love you,
There's nothing I won't do to say these words to you,
That you will live forever, always
スポンサーサイト
------------------------------------------------------------

テーマ=音楽のある生活 - ジャンル=音楽

【2010/05/10 13:09】   トラックバック(0) | コメント(0) | Top↑






<<母へ | Top | うみねこ>>
コメント
コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する

トラックバック
トラックバックURL
http://coolcuts.blog6.fc2.com/tb.php/1831-e3e29dbc
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
| Top |
