Top | RSS | Admin
スポンサーサイト  | スポンサー広告
------------------------------------------------------------
【--/--/-- --:--】   | Top↑






ORDINARY PEOPLE / Jhon Legend  | MUSIC



ORDINARY PEOPLE / Jhon Legend


Girl,僕は君に夢中なんだよ
これは一時的にのぼせ上がるだけの、ハネムーンじゃない
愛の深みにハマッてしまったんだよ
愛に疲れてしまった時は
毎日のように口喧嘩をしているそんなふうに感じる
僕の態度がいけなかったし
君だって過ちを犯したんだ
それでも、僕達はまだ互いに成長できる
そして強い愛が時には傷つける
だけど僕は今でも君を優先する
そして、僕達はやり直せる
だけど少しずつゆっくりとね


僕達は普通の人間達だ
どこへ行くべきか迷っている
だって僕達は普通の人間だからね
多分ゆっくりのほうが良い
今回はゆっくりと時間をかけて
ゆっくりとね

これは映画なんかじゃない
おとぎばなしの結末も無い
日々混乱し続けるだけさ
時には天国にいるようで
また地獄へ引き戻される
Kissをしてまた途中で埋め合わせをする
僕が電話を切り、君が電話をかける
僕達は舞い上がって、また落ちる
ただ互いに心が離れるように感じる
愛が深まるにつれて僕達はセカンドチャンスにかけるようになる
しかし、それは幻想の世界なんかじゃない
僕はそれでも君にいて欲しいんだ



多分僕らは生きて学ぶ
多分僕らは衝突して炎上する
多分君はとどまる、そして去る、そして戻ってくる
多分他の誰かと出会い、僕達の関係は続かない
多分僕達はの関係は深まる 本当のことは解らないさ
ベイビー、僕と君のことさ


ORDINARY PEOPLE / Jhon Legend


Girl, I'm in love with you
This ain't the honeymoon, passs the infatuation phase
Right in the thick of love
At times we get sick of love
It seems like we aruge everyday
I know I've misbehaved
And you made your mistake
And we both still got room left to grow
And though love sometimes hurts
I still put you first
And we'll make the thing work
But I think we should take it slow

We're just ordinary people
We don't know which way to go
'Cause we're ordinary people
Maybe we should take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow

This ain't a movie, nah
No fairytale conclusion, y'all
It gets more confusing everyday
Sometimes it's heaven sent
Then we head back to hell again
We kiss then we make up on the way
I hang up, you call
We rise and we fall
And we feel like just walking away
As our love advances, we take second chances
Though it's not a fantasy
I still want you to stay

We're just ordinary people
We don't know which way to go
'Cause we're ordinary people
Maybe we should take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow
Take it slow

Maybe we'll live and learn
Maybe we'll crash and burn
Maybe you'll stay, maybe you'll leave, maybe you'll return
Maybe in another find, maybe we won't survive
Maybe we'll grow, we'll never know
Baby, you and I

We're just ordinary people
We don't know which way to go, yeah
'Cause we're ordinary people
Maybe we should take it slow

We're just ordinary people
We don't know which way to go
'Cause we're ordinary people
Maybe we should take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow
Take it slow, slow
This time we'll take it slow
Take it slow
This time we'll take it slow

スポンサーサイト
------------------------------------------------------------

テーマ=洋楽 - ジャンル=音楽

【2008/03/15 01:58】   トラックバック(0) | コメント(0) | Top↑






<<小春日和 | Top | 麻薬御殿とお家事情>>
コメント
コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する

トラックバック
トラックバックURL
http://coolcuts.blog6.fc2.com/tb.php/1408-d2b92dfd
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
| Top |
