Top | RSS | Admin
スポンサーサイト  | スポンサー広告
------------------------------------------------------------
【--/--/-- --:--】   | Top↑






Say It Right / Nelly Furtado  | MUSIC


この夏サンディエゴのラジオ局がバンバンかけまくっているNellyのこの曲

Say It Right / Nelly Furtado

昼も夜も

“間違いじゃない” 言ってよ

全て話して

貴方が理解できたのか出来ていないのか?

貴方がそこに留まれるのか、それとも落ちていくのか?

貴方の意思が崩れた時

貴方の手から滑り落ちた時

冗談さへ言えなくなった時

そのプランの中には穴があったのよ


貴方は私にとって、なんでもないのよ。
もう勝手にすればいいわ
だけど貴方は私を自由にさせるものを持っているの
ああ、貴方は私の全てになれたのに

私は私の間違いで負けたなんて認めない
私は光も暗闇も愛さないなんて言えやしないのよ
私が生きているって言えない
そして私が感じる全てを今夜貴方に見せれたのに、今夜

貴方は私にとって、なんでもないのよ。
もう勝手にすればいいわ
だけど貴方は私を自由にさせるものを持っているの
ああ、貴方は私の全てになれたのに


貴方に手渡せたのに 私が創った何かを

私が置いた別の積み木を私の口で貴方に歌って聞かせたのに

私の体で、神が知る場所を見せて上げられたのに

貴方は宇宙に神秘を感じるべきなのよ

貴方は本当に去ってしまうの?


NELLY FURTADO オフィシャルサイト





Say It Right lyrics

In the day
In the night
Say it right
Say it all
You either got it
Or you don't
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonight you tonight

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?

スポンサーサイト
------------------------------------------------------------

テーマ=洋楽 - ジャンル=音楽

【2007/06/20 15:35】   トラックバック(0) | コメント(0) | Top↑






<<かたぐるま | Top | Suffering 【苦しみ】>>
コメント
コメントの投稿












管理者にだけ表示を許可する

トラックバック
トラックバックURL
http://coolcuts.blog6.fc2.com/tb.php/1235-f69cf61f
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
| Top |
